Psaní popisků k produktů není lehká disciplína a tomto článku vám poradíme, jak psát udržitelné popisky z pohledu sémantiky, která je při psaní jakéhokoliv obsahu velmi důležitá.
Ve webovém obsahu by se nemělo podtrhávat nic, co není odkazem. Důvod je prostý - lidé si jej pletou podtržený text s odkazy, na které lze kliknout a návštěvníka (čtenáře) poměrně velmi dobře odradí a zmate. Většina editorů funkci na podtržení textu obsahují s cílem přiblížit se funkčnosti např. Wordu, nicméně v editoru Pobo Page Builder tuto funkci nenajdete záměrně.
Ať už pravujete v našem editoru nebo jiném - i když toto formátování můžete použít, nepoužívejte jej. Obsah na webu není dokument na poradu (kde tato funkce má opodstatnění) a má svá specifika, která je doporučena dodržovat.
Zarovnání do bloku je velmi častý chyba, kterou v popiscích vidíme. Do bloku se zarovnává text např. v novinách, časopisech či knížkách, nicméně takto zarovnaný obsah na webu snižuje čitelnost (zejména pak při responzivitě) a dělení slov na konci vět. Všeobecně je doporučeno text zarovnávat doleva nebo doprava.
Formátování do bloku sice v našem editoru umožňujeme na specifické případy, nicméně radíme jej nepoužívat, snižuje opět čitelnost a postrádá ve většině případů smysl. Opět zmíníme, že texty na webu mají svá zažitá specifika, která je doporučena dodržovat.
Jak se vám čte tento text? Poměrně špatně, že?
Představte si, že centrovaný takto formátovaný text budete číst ve všech popiscích na produktech či na blogu.
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 16.0.2