Při tvorbě produktových popisků (ale i dalších textů na e-shopu), je důležité nejen to, CO sdělujete, ale i JAK. Správně zvolený tón komunikace vám pomůže návštěvníka produktové stránky proměnit v zákazníka. Jak na to?
V první řadě je potřeba vědět, kdo jsou vaši zákazníci a jaká je vaše cílová skupina. Tomu následně přizpůsobte tón komunikace a rozhodněte se, jestli budete používat například:
Jasno byste měli mít i v tom, zda zákazníkovi tykáte nebo vykáte. Zvolený způsob komunikace byste pak měli konzistentně dodržovat nejen v popiscích, ale ve veškeré komunikaci vašeho e-shopu.
Nejste si jisti, jak vhodný tón komunikace zvolit? V tom případě vám pomůže vytvoření persony. Persona je fiktivní profil, jakýsi prototyp typického zákazníka, který nakupuje na vašem e-shopu. Zaměřte se na údaje, jako je:
Popisek pak pište tak, jako byste mluvili s daným člověkem. Text bude pro vaši cílovou skupinu mnohem atraktivnější! Špatně zvolený způsob komunikace by naopak mohl způsobit, že budete působit nedůvěryhodně.
Chcete více tipů, jak na popisky? Přečtěte si náš návod jak psát produktové popisky. Nestíháte se tvorbě popisků věnovat? Napište nám, vytvoříme vám v Pobo Page Builder popisky produktů na míru!
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 16.0.2