Dobré produktové popisky dokáží výrazně zvýšit vaše prodeje. Nepodceňujte je a vyhněte se těmto nejčastějším chybám.
Vyhněte se kopírování textů od dodavatele nebo konkurenčních e-shopů. Odlište se od konkurence a vytvořte si k produktu originální popisek. Dejte zákazníkovi co nejvíce informací a přesvědčte ho, že se v dané oblasti vyznáte! Od ostatních e-shopů se také můžete odlišit originálním tónem komunikace.
Když je popisek nepřehledný a špatně se čte, návštěvníka e-shopu to odradí. A to přece nechcete, zvlášť pokud jste si s textem dali práci a je v něm pro zákazníka plno užitečných informací.
Vyhněte se proto dlouhým odstavcům a zkuste:
Jakmile si vyladíte strukturu produktové stránky, používejte ji ideálně u všech podobných produktů. Když má každý popis produktu jinou strukturu, může to být pro zákazníka matoucí – například v případě, kdy porovnává vlastnosti u více produktů. Budete-li naopak dodržovat jednotnou šablonu, bude návštěvníkovi e-shopu hned jasné, kde danou informaci najde.
V čem váš e-shop vyniká nad konkurencí? Proč by měl zákazník nakoupit u vás? Jaké jsou hlavní výhody produktu? Tyto informace by na produktové stránce neměly chybět. Naopak, měly by být dobře vidět! Vypíchněte je v bodech nebo graficky pomocí ikon, které upoutají pozornost.
Na první pohled docela nevinný „prohřešek“, který vás ale v očích zákazníka může připravit o věrohodnost. Dejte si na textu záležet a vše si po sobě pečlivě zkontrolujte. Pokud cítíte, že psaní textů není vaše silná stránka, najměte si korektora nebo copywritera – ušetří vám plno času.
Usnadněte si tvorbu popisků s našim jednoduchým drag & drop editorem Pobo Page Builder. Nestíháte? Produkty vám upravíme na míru!
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 16.0.2