V dnešním článku si ukážeme rozdíly mezi editory na vytváření popisků. Porovnávat budeme hlavně základní editor (WYSIWYG) v Shoptet s naším nástrojem na úpravu popisků Pobo Page Builder.
Při vytváření popisků v základním Shoptet editoru může být problém úprava vzhledu popisků. Upravovat vzhled produktové stránky Shoptet editoru totiž můžete pouze prostřednictvím HTML kódu. Pokud tedy neumíte kódovat a chcete si vytvořit individuální vzhled produktové stránky (například viz níže), budete potřebovat služby profesionálního kodéra.
V Pobo Page Builder si naopak vlastní design produktové stránky můžete sami snadno poskládat pomocí již naformátovaných drag and drop widgetů, bez znalosti HTML.
Responzivní zobrazení stránek je velmi důležité pro snadnou orientaci návštěvníků e-shopu i pro SEO. U popisků vytvořených v Pobo máte jistotu, že se správně zobrazí na všech zařízeních - PC, mobilu i tabletu. Pokud si popisky vytváříte a upravujete sami v klasickém editoru, může se stát, že se vám jejich zobrazení na jiných zařízeních rozhodí.
V Pobo Page Builder si můžete hotový produktový popisek nakopírovat k libovolnému počtu dalších produktů. To vám velmi usnadní práci a ušetří čas, například pokud se od sebe více produktů liší například jen v barvě či velikosti.
Shoptet editor takovou funkci nenabízí, můžete pouze kopírovat jednotlivé produkty.
Pobo vám ulehčí práci i díky funkci Oblíbené widgety, která umožňuje uložit si celý widget i s jeho obsahem (textem, obrázkem, videem…) do oblíbených a použít ho při vytváření jakéhokoliv produktu.
V Pobo si můžete obrázky produktu podle potřeby oříznout rovnou v editoru při úpravě popisku. V případě Shoptet editoru si musíte obrázek stáhnout do počítače, oříznout a následně znovu nahrát k produktu.
V Pobo Page Builder můžete k hromadným úpravám produktů využít funkci Sdílené popisky. Ta umožňuje kdykoliv z jednoho místa upravit popisky najednou u více produktů, i když jich máte třeba 5 000. Nemusíte tak nic přepisovat ani kopírovat u každého produktu zvlášť.
V klasickém Shoptet editoru takovou funkci nenajdete. V případě, že chcete u více produktů najednou provést změny, musíte produkty exportovat do jiného programu (např. Excel) a následně naimportovat zpět do Shoptet.
Pokud nemáte k produktu dostatek obsahu a nezbývá vám čas na psaní textů, můžete si v Pobo nechat vygenerovat text pomocí umělé inteligence. Ta vám i z minima informací o produktu vytvoří několik variant souvislého textu, se kterým pak můžete dále pracovat.
Kvalitní fotografie jsou u produktové stránky důležité. Přímo v Pobo editoru máte přístup k fotobance s více než 5 miliony obrázky, které si jednoduše kdykoliv během úprav popisku rovnou v editoru můžete stáhnout a použít.
V Pobo Page Builder můžete vytvářet obsah pro produkty i kategorie ve více jazycích pomocí kvalitních automatických překladů DeepL. Na jeden klik tak můžete přeložit popisek do angličtiny, němčiny, polštiny, slovenštiny nebo maďarštiny.
Shoptet editor jako takový tuto funkci nenabízí, pokud byste chtěli vytvářet popisky ve více jazycích, museli byste si stáhnout placený doplněk “Cizí jazyky”.
V Shoptet editoru máte k dispozici detailní statistiky návštěvnosti a objednávek. Stejně tak v Pobo Page Builder najdete funkci analytika, která slouží k měření a vyhodnocování výkonu popisků. Zjistíte tak například, jak dlouho návštěvníci vašeho e-shopu stráví na produktových stránkách nebo jak je na tom konverzní poměr a návštěvnost popisků vytvořených v Pobo ve srovnání s původními popisky.
Pro ty, co spravují více e-shopů, nabízí Pobo Page Builder funkci přepínání mezi e-shopy jedním kliknutím. Přímo v editoru při úpravě popisků tak můžete kdykoliv přejít do jiného e-shopu, aniž byste se museli odhlašovat a přihlašovat, jako v případě Shoptet editoru. V příštích měsících přibude také další funkce, která usnadní práci majitelům více e-shopů (například ve více jazycích) - jednoduché kopírování popisků mezi jednotlivými e-shopy.
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 16.0.2