Co řešit u produktových stránek? 8 tipů, které vám přináší Pobo Page Builder

29.09.2021
« Zpět na výpis článků

Na čím se zamyslet při psaní textů?

Je důležité určit si cílovou skupinu. Dbát tak nejen na to, co píšete, ale především pro koho. Je cílem přivést na e-shop bohatého zákazníka? Mladého člověka? Máte něco, v čem váš produkt naprosto vyniká? A co design nebo cena? Zkuste se vcítit do role ideálního zákazníka, jaký by měl být? Pak už bude odpověď jednoduchá.

Co řešit u produktových stránek? 8 tipů, které vám přináší Pobo Page Builder

Tipy, které vám pomohou odpovědět na otázky

 

  • Představte si, že jste prodavačem přímo v kamenném obchodě. Jakým stylem budete se zákazníkem komunikovat, tedy jaký bude tone-of voice? Tento jazyk pak využijte ve svůj prospěch na internetu. A teď role otočte, i vy sami jste každý den zákazníkem. Jací jste?


  • Vytvořte si persony. Persona je detailní popis typického představitele vaší cílové skupiny. Pomůže vám zvolit vhodný způsob komunikace a představit si, co danou skupinu zajímá a jaké má potřeby. Jde o muže nebo ženu? Kolik má let, jaký má příjem a co řeší za problémy? Snažte se být co nejkonkrétnější.