Chcete se dozvědět jaký byl letošní Reshoper? Kolik přišlo lidí? Jaký byl průběh a zájem o náš stánek?
Více se dočtete v našem článku a reportu.
Reshoper je každoročně rostoucí veletrh který propojuje majitele e-shopů s markeťáky, kde samozřejmě nesměl chybět ani tým Pobo Page Builder. Letos se ho zúčastnilo přes 100 vystavovatelů a více než 4000 eshopařů pro které skýtal mnoho příležitostí odlehčení některých aspektů jejich práce. My jsme zas měli tu možnost vžít se do role eshopařů a jejich odpovědností, abychom jejich část mohli zodpovědně převzít. Při té příležitosti je pro nás vždy důležité zkoumat problémy se kterými se eshopaři potýkají a vylepšovat Pobo tak aby jim bylo co nejvíce prospěšné a dokázalo co nejefektivněji ušetřit peníze, čas i starosti.
Letos byl Reshoper podruhé pořádán pod křídly Shoptetu. Toto spojení umožnuje ještě bližší spolupráci mezi eshopaři a upřesnění jejich potřeb. V minulém roce se Reshoper zabýval tématem konkurence ve snaze pomoci eshopům vyniknout mezi ostatními. Letos se oficiálním tématem stala efektivita. Vystavovalé a přednášející se tak ještě úžeji zaměřili na spečifištější oblasti marketingu, jako efektivní e-mailing, nebo nová využití AI. Bezohledu na stanovené téma je hlavní cíl veletrhu jasný; zjednodušit eshopařům práci, automatizovat, přitáhnout a udržet zákazníky. At už skrze vylepšování webu a nákupního procesu, nebo zdokonalení zákaznické péče.
V rámci Reshoperu je obsažena i poradenská zona kde e-commerce odborníci odpovídají na přímé dotazy, ať už z oblasti práva nebo marketingových strategií. Eshopaři mají také možnost si v rámci veletrhu poslechnout přednášky na partnerské stage. Tam vystavovalelé prezentují novinky, diskutují o využití nových technologií, nebo doporučují různé prostředky na zvýšení efekivity. Eshopaři potom mohou řadu z novinek a strategií implementovat s pomocí nekterého z vystavovatelů který se v dané oblasti specializuje.
Reshoper se tak stává velice efektivní a užitečnou platformou která propojuje eshopaře s firmami které jim mohou nejenom usnadnit práci, ale v mnoha případech také přijít s novými koncepty které pomáhají optimalizovat náklady, automatizovat procesy a maximalizovat konverzní poměr a tak posunout e-shop dál.
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 16.0.2