Case study: Výsledky A/B testu u top produktů na e-shopu Dokonalakava.cz

V této případové studii vám ukážeme, jak jsme díky úpravě produktových stránek e-shopu Dokonalakava.cz zvýšili počet dokončených objednávek.

Stránky nejprodávanějších produktů tohoto e-shopu si klient upravil pomocí nástroje Pobo Page Builder a poté spustili A/B testování. Ukážeme Vám, jak jsme postupovali a jaký byl výsledek.

Konkurenční výhoda e-shopu

Při tvorbě produktových stránek je důležité znát konkurenčních výhody daného e-shopu. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? V čem e-shop vyniká nad konkurencí?

V případě e-shopu Dokonalakava.cz jsou to například tyto:

Výsledky A/B testu

Pomocí widgetů si klient v Pobo Page Builderu mohl vzhled detailního popisu produktu jednoduše upravit na míru a přidat obrázky, ikony a video.

zvýšení počtu dokončených objednávek o 4 %

Před

Po

O e-shopu Dokonalakava.cz

E-shop Dokonalakava.cz prodává svou vlastní značku kávy DOPRAŽENO! a vše potřebné pro přípravu dokonalého šálku kávy – kávovary, mlýnky a další baristické vybavení. Se zákazníky sdílí užitečné návody a tipy na přípravu dobré kávy prostřednictvím článků, videí a kurzů. Kromě toho nabízí možnost si nabízené produkty osobně vyzkoušet v kamenném obchodě a showroomu v Brně.

Navštívit eshop

Bez kódu aneb Pobo Page Builder

Pobo je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky. Jednoduše a bez znalostí HTML a CSS jazyka. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout mnohem více informací o produktu a usnadníte jim výběr zboží. E-shopu zároveň pomůžete v organickém vyhledávání a celkovém online marketingu.

Editor Pobo se za vás postará o všechno - HTML, styly, responzivní zobrazení, díky kterému web pozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje, i rychlé načtení.

Nastavení A/B testu Google Optimize

Pro testování e-shopu jsme využili Google Optimize, který umí rozdělit návštěvnost rovnoměrně: 50 % vs. 50 %. Nástroj slouží k jednotlivému testování a vyhodnocování, které můžete přehledně vidět v Google Analytics.

Test byl nastaven následovně.

Kdokoliv, kdo přišel na e-shop Dokonalakava.cz, dostal označení A nebo B a byl zařazen pro měření do jedné z těchto dvou skupin.

Jednomu uživateli se zobrazil starý popisek a druhému nový vytvořený přes Pobo Page Builder.

google

Sdílené popisky = 20 minut práce

sdílené popisky pobo.cz

Neváhejte nás kontaktovat

Máte dotaz? Potřebujete poradit? Napište nám, rádi si popovídáme s každým.

Odpovídáme co nejrychleji, téměř nonstop
Nebojte
voláme zpátky

Tvoříme Pobo Page Builder. Jsme tu pro vás.

Sídlo
Podzimní akce! Pobo s 50% slevou!