V této krátké case study, tedy případové studii, kdy jsme v relativně krátkém čase pomohli našemu zákazníkovi, si ukážeme, jak lze vyhodnocovat změny a úpravy vzhledu produktových stránek. Společně s e-shopem Daka.cz jsme se pustili do A/B testování pro 2000 TOP produktů.
Nyní máme první výsledky, které vám poskytneme jako ukázku toho, jaký může mít vliv malá úprava na produktových stránkách.
V rámci e-shopu bylo nezbytné určit si konkurenční výhody a položit zásadní otázky. Proč by měl zákazník nakoupit právě zde? Co e-shop přináší oproti konkurenci? Jaké jsou nejčastější dotazy zákazníků u nabízených produktů?
U Daka.cz je to jednoznačně:
Nárůst +9% v dokončených objednávkách díky přidání informace o vlastní dopravě a možnostech komunikace s prodejcem.
Shromážděné návštěvy | 56 770 |
Rozdíl v konverzním poměru | 0,8 % |
Rozdíl objednávek | 27 |
E-shop Daka.cz je kvalitní prodejce nábytku do dětských pokojů, kanceláří, jídelen, obývacích pokojů, předsíní, kuchyní, ložnic, zahradních teras, barových koutků apod.
Právě v tomto segmentu je poměrně velká konkurence v kamenných pobočkách a hlavně v e-commerce. Tato rivalita na trhu neustále roste.
Bylo třeba zaměřit se na výhody e-shopu oproti jiným. U Daka.cz jsme vyzdvihli vlastní dopravu a přímý odběr produktů rovnou od výrobců, což dokáže zákazníkům zaručit velmi dobré ceny.
V jejich sortimentu aktuálně naleznete více jak 9000 produktů.
Pobo je nástroj pro e-shopy, který umožňuje přidávat textový a vizuální obsah na produktové stránky. Jednoduše a bez znalostí HTML a CSS jazyka. Díky tomu můžete zákazníkům poskytnout mnohem více informací o produktu. Usnadníte výběr zboží a e-shopu zároveň pomůžete v organickém vyhledávání a celkovém online marketingu.
A co je tedy gró našeho nástroje, říkáte si. Od teď už nemusíte napsat ani jediný řádek kódu. O vše se postará editor - HTML, styly, responzivní zobrazení, díky kterému web pozná, na jakém zařízení se právě zobrazuje, i rychlé načtení. Velkou výhodou jsou dále tzv. sdílené popisky. Ty nám pomohly tento test nastavit zhruba za 3 hodiny práce.
Pro testování e-shopu jsme využili Google Optimize, jež umí rozdělit návštěvnost rovnoměrně. 50 % vs. 50 %. Nástroj slouží k jednotlivému testování a vyhodnocování, které můžete přehledně vidět v Google Analytics.
Test byl nastaven následovně, kdokoliv přišel na e-shop Daka.cz, dostal označení A nebo B a byl zařazen pro měření do jedné z těchto dvou skupin.
Jednomu uživateli se zobrazil starý popisek a druhému nový vytvořený přes Pobo Page Builder.
Máte zájem o A/B test? Napište nám!
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 2.0.0