Pobo Page Builder přináší nové možnosti jednodušší tvorby stránek a ušetřit čas.
S novými funkcemi můžete jednoduše přidávat interaktivní prvky, optimalizovat stránky pro vyhledávače a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Do týmu hledáme šikovného kolegu/yni, který/á bude vyřizovat požadavky a dotazy našich zákazníků. Zároveň se bude podílet na akvizici nových uživatelů, podílení se na vymýšlení strategického plánu, konferencí, případně psaní článků.
Jak můžete založit firemní blog? Co do něj psát a stojí to vůbec za to? To vše se dozvíte v našem dnešním článku.
V tomto blogu se dozvíte vše o nových funkcích, vylepšeních a důležitých změnách, které jsme pro vás připravili!
Psaní efektivních popisků produktů je klíčové pro úspěch v e-commerce. Kvalitní popisek nejenže zvýší šance na prodej, ale také pomůže vašemu webu lépe se umístit ve vyhledávačích. Zde je několik praktických tipů, jak optimalizovat popisky produktů pro vaše cílové publikum.
Rádi bychom vás informovali o plánovaných změnách v tarifech a ceníku služby Pobo Page Builder na platformě Shoptet, které vstoupí v platnost 14. 7. 2024. Tyto změny jsme připravili s cílem zlepšit vaše zkušenosti s používáním Pobo Page Builder.
Pobo Page Builder stále přichází s inovativními AI funkcemi, které usnadňují a zefektivňují tvorbu obsahu. Tento článek se zaměřuje na naše dosavadní funkce, jejich využití i s odkazy na tutoriály.
Jak můžete efektivně upravit kategorie na vašem webu a stojí to vůbec za to? Právě to se dozvíte v našem novém článku…
Rádi bychom vás seznámili a informovali o změnách v rámci jednotlivých tarifů našeho nástroje Pobo Page Builder.
Reshoper 2024 se blíží a slibuje být událostí roku pro každého, kdo má co dočinění s online prodejem, marketingem a inovacemi v e-commerce. Tak pojďme na to!
Jaké webdesignové trendy přináší rok 2024? Co za tím stojí? A bude mít jejich implementace pro vás cenu? To vše se dozvíte v našem novém článku!
Další nabitý E-commerce Day je za námi! Na konferenci vystoupilo více než 30 odborníků zabývajících se širokou škálou e-commerce témat. O čem tedy byla řeč? A jaké nové trendy stojí za to proklepnout?
E-commerce Day je celodenní konference zaměřená na e-shopy, která nabízí inspirativní program s přednáškami, workshop s experty v oboru e-commerce, poradenskou zónu a možnost networkingu. Také tam budete mít možnost se setkat s naším kolegou Michalem!
Správně napsaný popisek produktu může být klíčový pro získání nových zákazníků a maximalizace prodeje. S některými věcmi ale mnoho e-shopařů zápasí, nebo na ně zapomíná. Proto jsme dali dohromady žebříček 8 nejčastějších chyb. Děláte je taky?
Odstávka z důvodu aktualizace aplikace proběhne v noci z 5. na 6. dubna v čase od 22:00 do 06:00.
Dobrý článek na vašem blogu může zvýšit dosah vašeho e-shopu a vytvořit komunitu okolo vaší značky. My v Pobo page builder věříme v několik dobrých zásad při tvorbě obsahu na web.
Pobo Page Builder nově nabízí dva režimy stylování šablon. V následujícím článku popíšeme obě možnosti.
Informace k provozu aplikace v sobotu 24.2.20024 a možnému omezení.
Zajímavé přednášky, mezinárodní speakeři, známé osobnosti i firmy a kdo by mohl zapomenout na skvělý catering … to byla konference E-commerce Prague. Ale pro koho je tato akce nejvíce přínosná a stojí za to ji navštívit? Podívejme se na to…
Z důvodu eskalujících DDOS útokům bude omezen provoz z Běloruska.
Pokud se zajímáte o vývoj e-commerce světa, máme pro vás pár eventů které si nesmíte nechat ujít. A co víc můžete se tam setkat s naším týmem! Tak se na ně společně podívejme…
Nová generace šablon umožňuje nastavit vzhled pomocí proměnných v CSS. Ukážeme si, jak na to.
Najít správné publikum a oslovit je je zásadní pro úspěch e-shopu. Identifikace a cílení na cílovou skupinu může mít obrovský vliv na konverze a růst prodejů. Pojďme se spolu podívat, jak toho dosáhnout...
Do Pobo Page Builder jsme přidali zajímavou funkci, která zpřehlední a více přiblíží výsledek napsaných popisků. Dále se můžete těšit na šablony popisků a zpřehlednění administrace.
V tomto článku provedeme podrobné srovnání nejpopulárnějších Page Builderů pro Shopify a pomůžeme vám najít ten správný nástroj pro zlepšení vizuálního designu a efektivity vašeho e-shopu.
Do týmu hledáme šikovného kolegu/yni, který/á bude vyřizovat požadavky a dotazy našich zákazníků. Zároveň se bude podílet na akvizici nových uživatelů, podílení se na vymýšlení marketingového plánu, konferencí, případně psaní článků.
V půlce listopadu bude v Pobo Page Builder k dispozici nový systém šablon, který usnadní nastylování popisků produktů, kategorií a článků.
Získání zákazníků na vašem e-shopu nemusí být tak těžké, jak se zdá. Klíčem k úspěchu je psát obsah, který je jednoduchý, přehledný a motivující. V našem průvodci vám přinášíme 12 kroků, jak vytvořit výborný obsah pro váš e-shop, který přiláká a udrží zákazníky.
Do editoru jsme přidali nový typ widgetu - carousel galerie s fotkami.
Dnes se s vámi podělíme o naše dojmy z nedávného workshopu na E-commerce day, na kterém jsme měli tu čest být jedním z účastníků a prezentovat na téma, na kterém nám záleží - optimalizace vstupních stránek e-shopů. Byla to skvělá událost, plná inspirace a užitečných informací.
Rádi bychom vás pozvali na E-commerce day! Celodenní konferenci pro e-shopy kde bude náš specialista Michal mít přednášku o vylepšení konverzního poměru pomocí úprav vstupních stránek.
Informace k možnosti testování nových funkcí editoru Pobo v Pobo Page Builder.
Chcete si vyzkoušet tarif Profi? S naší skvělou akcí nikdy nebyla lepší příležitost! Do konce září můžete využít naší 50% slevy! Pojďte se s námi podívat na features které se skrývají pod tarifem PROFI!
Vytváření obsahu s pomocí AI v Pobo Page Builderu stále vylepšuje. Často slýcháme že umělá inteligence je naše budoucnost, ale jak nám v praxi dokáže u produktových popisků nejvíce pomoci?
V době prudkého růstu konkurence a stále náročnějších očekávání zákazníků je klíčové hledat způsoby, jak efektivně zlepšit výkonnost vašeho webu. Co kdybychom vám řekli, že existuje nástroj, který vám může výrazně pomoci? Tímto nástrojem jsou AB testy. Ale co to přesně je a jak vám to může být prospěšné?
Odpovědi na časté otázky ohledně rychlosti načítání doplňku Pobo Page Builder.
Copywriting je uměním psaní, které má schopnost ovlivňovat rozhodování a chování spotřebitelů. Aby byl copywriting skutečně účinný, musí se zakládat na znalostech psychologie a chování lidí. V tomto článku se podíváme na několik psychologických technik, které lze při copywritingu využít a které mohou mít významný dopad na spotřebitelské chování.
Na léto jsme si pro Vás nachystali dvě velké novinky - vylepšené ořezávání obrázků a 500 kreditů na vytváření popisků pomocí ChatGPT.
V posledních letech zaznamenala umělá inteligence ohromný pokrok a stala se důležitým aktérem v digitálním prostředí. Jednou z oblastí, kterou AI ovlivňuje, je optimalizace pro vyhledávače (SEO). V tomto článku se podíváme na vliv AI na SEO a položíme několik otázek odborníkovi v této oblasti.
Podívějte se jaké jsou nejnovější upgrady v Pobo Page Builderu a jak jich nejlépe využít!
Vítejte v nové éře tvorby popisků! S potěšením oznamujeme, že jsme do Pobo Page Builderu přidali zcela revoluční funkci. Od teď můžete vytvářet popisky produktů pomocí umělé inteligence. Stačí napsat stručný popis toho, co si přejete, a umělá inteligence se postará o zbytek. Během okamžiku vytvoří popis a widgety k produktu. Stačí jen stisknout tlačítko a počkat.
Do Pobo Page Builderu přibyly 3 nové widgety! Podívejte se jak vypadají a zjistěte jak je nejlépe využít.
Správné a efektivní použití popisků a popisů produktů může mít zásadní dopad na úspěch vašeho e-shopu. Popisky nejsou pouhými detaily, ale představují skutečnou hodnotu a výhody pro váš podnik. Zde je přehled klíčových výhod práce s popisky ve vašem eshopu:
V tomto článku bychom vám rádi představili novinky, které byly přidány do Pobo Page Builder.
Jsme moc rádi že můžeme ukázat svou platformu světu. Pobo Page Builder se účastnil tří velkých událostí v oblasti e-commerce: Reshoperu, partnerského meet upu Shoptetu v Bratislavě a maďarského dne elektronického obchodu. Jsme moc rádi že můžeme ukázat svou platformu světu.
S radostí oslavujeme narozeniny Pobo Page Builderu, tohoto milníku bychom nemohli dosáhnout bez vaší neochvějné podpory a důvěry. Abychom vyjádřili naši vděčnost, máme pro vás speciální dárek.
Náš tým vám s radostí představuje Pobo Page Builder PREMIUM - skvělý doplněk pro Shoptet PREMIUM, který vám umožní vytvořit unikátní vzhled a popisky na vašem e-shopu bez znalosti kódování.
Chcete se dozvědět jaký byl letošní Reshoper? Kolik přišlo lidí? Jaký byl průběh a zájem o náš stánek?
Více se dočtete v našem článku a reportu.
Dnes jsme do Pobo Page Builder přidali nové widgety s odrážkami.
Pro e-shopy, které používají náš doplněk jsme připravili do veřejného testování funkci pro zkracování popisků. Také jsme přidali dva nové widgety.
V článku se dozvíte, k čemu je funkce užitečná a jak ji přidat na e-shop.
Do Pobo Page Builder nyní můžete nahrávat obrázky ve formátech SVG a GIF. Zároveň připravujeme další funkce, které ulehčí Vaší práci.
Víte, že produktové stránky patří na e-shopu mezi ty nejdůležitější? Pokud jste jim až doteď nevěnovali pozornost, vyzkoušejte tyto tipy, jak na funkční popisky, které vám pomohou zvýšit tržby.
Do Pobo Page Builder jsme přidali novinku v podobě podpory popisků produktů pro marketplace a cenové srovnávače.
V tomto článku bychom vás rádi informovali o důležitých změnách v importech a exportech z Pobo Page Builder do Shoptetu.
V dnešním článku si ukážeme rozdíly mezi editory na vytváření popisků. Porovnávat budeme hlavně základní editor (WYSIWYG) v Shoptet s naším nástrojem na úpravu popisků Pobo Page Builder.
V Pobo Page Builder jsme přidali několik zajímavých novinek.
V článku se podíváme, jaký byl tento rok a co nového plánujeme v roce 2023.
Nyní máte možnost jednoduše přepínat mezi více e-shopy a přidat k jednomu e-shopu více uživatelů, kteří jej mohou spravovat. Pokud spravujete více e-shopů nebo chcete úpravu vašeho e-shopu zpřístupnit dalším lidem.
Dobré produktové popisky dokáží výrazně zvýšit vaše prodeje. Nepodceňujte je a vyhněte se těmto nejčastějším chybám.
Poměrně častým problémem, který e-shopaři řeší, je špatné vygenerování obsahu s HTML v rámci popisků. Pokud vám například Mall, Favi nebo Biano nedovolí nahrát popisky z vašeho XML feedu, máme pro vás řešení.
Od 21. do 22. října bude v nočních hodinách Pobo Page Builder nedostupné z důvodu přidávání funkce vyžadující odstávku.
Nachystali jsme pro Vás podzimní akci, díky které můžete získat Pobo Page Builder s 50 % slevou na neomezený tarif. Akce je limitovaná!
V Pobo Page Builder je možné od dnešního dne vytvářet obsah pro produkty, kategorie a sdílené popisky ve více jazyků pomocí automatických překladů.
Při tvorbě produktových popisků (ale i dalších textů na e-shopu), je důležité nejen to, CO sdělujete, ale i JAK. Správně zvolený tón komunikace vám pomůže návštěvníka produktové stránky proměnit v zákazníka. Jak na to?
Do Pobo Page Builder jsme přidali dvě nové funkce:
1. Přidávání produktů a kategorií do oblíbených
2. Vyhledávání v kategoriích, blogu a sdílených popiscích
Do Pobo jsme nově přidali fotobanku s více než 5 miliony obrázků, kterou můžete v rámci Premium účtu využívat zcela zdarma.
Kladete si otázku, zda má vůbec smysl věnovat čas produktové stránce výrobku? Ano, má. A možná větší, než si myslíte.
V Pobo Page Builder jsme z kraje měsíce přidali dvě zásadní novinky, se kterými se chceme pochlubit.
Do Pobo Page Builder jsme přidali nové funke.
Do Pobo Page Builder jsme přidali dvě vylepšení:
Ve středu 13. dubna 2022 se v Praze konal Reshoper, největší akce pro e-shopaře v ČR. A to jsme si nemohli nechat ujít.
Reshoper se pořádá již od roku 2018 a navštívilo jej již přes 10 000 lidí a vystavovalo více než 150 firem z Česka i ze zahraničí. Patří mezi největší událost letošního roku v rámci e-commerce.
Rádi bychom vás pozvali na veletrh Reshoper – největší akci pro provozovatele e-shopů v ČR, kde se s námi můžete potkat u našeho stánku Pobo Page Builder :-)
V tomto článku zkusíme vysvětlit hlavní rozdíly mezi Pobo Page Builder a standardním editorem, který je integrovaný téměř v každém e-shopu.
V Pobo Page Builder jsme opravili drobné chyby a přidali velké vylepšení:
Psaní popisků k produktů není lehká disciplína a tomto článku vám poradíme, jak psát udržitelné popisky z pohledu sémantiky, která je při psaní jakéhokoliv obsahu velmi důležitá.
Článek, který je správně optimalizovaný pro vyhledávače, získává ve vyhledávání lepší pozice, a tím i větší návštěvnost. Podívejte se, jak by měl vypadat dobrý článek z hlediska SEO.
V Pobo Page Builder jsme opravili pár drobné chyby a přidali malé vylepšení:
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Produktové popisky jsou nejdůležitější texty na e-shopu, proto byste jim měli věnovat náležitou pozornost.
Jak ale vytvořit dobrý popisek, který z návštěvníka produktové stránky udělá zákazníka? Podívejte se na 5 tipů, které vám s psaním popisků pomohou.
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Do Pobo Page Builder jsme přidali několik funkcí.
Je důležité určit si cílovou skupinu. Dbát tak nejen na to, co píšete, ale především pro koho. Je cílem přivést na e-shop bohatého zákazníka? Mladého člověka? Máte něco, v čem váš produkt naprosto vyniká? A co design nebo cena? Zkuste se vcítit do role ideálního zákazníka, jaký by měl být? Pak už bude odpověď jednoduchá.
Dnes jsme spustili na našem webu blog, na kterém budou vycházet pravidelné články z oblasti copywritingu, SEO a linkbuildingu.
Nebudou také chybět pravidelné novinky a plánované funkce, které chystáme v nejbližší době spustit v našem editoru.
(c) 2020 - 2023 Page Builder s.r.o., All rights reserved. Hosted by VasHosting.cz ❤️. Version API: 2.0.0